mariannebrinkopreis.reismee.nl

Feestje voor de tweeling C&A

De tweeling, Corrie en Annie, in de volksmond ook wel C&A genoemd worden 4 september 85 jaar. Annie is mijn moeder en haar zussie is dus mijn tante.

Op een dag in januari hadden we het erover dat we deze verjaardag speciaal moesten vieren. We kwamen tot het besluit een heel groot huis te huren en met alle (schoon)(klein)(achterklein) kinderen een heel weekend feest te vieren.

Dat werd dus Giethoorn. We gaan daar vrijdag 3 september al naar toe. De tweeling weet niet wat er staat te gebeuren. Mijn broer Dennis heeft Annie gebeld met de mededeling dat ze vrijdag 3 september klaar moet staan met haar koffertje en dat ze drie dagen op pad gaat, met haar eigen (schoon) (klein) en (achterklein) kinderen.

Corrie wordt door mijn nicht Rita opgehaald en zij heeft stiekem al haar koffertje gepakt voor haar moeder. Dus een kwestie van ophalen, de auto instappen en gaan met die banaan.

Wij waren natuurlijk nog in Zuid-Limburg op vakantie. Die hebben we een dag eerder afgebroken om nog e.e.a. te regelen. Wassen, boodschappen doen, etc.

We zijn donderdagochtend bijtijds naar huis vertrokken met eindelijk een wolkenloze hemel. De terugreis ging voorspoedig. Onderweg nog even wat gedronken en gegeten en zonder files waren we bijtijds weer thuis.

Ik schrijf dit bericht donderdagavond. Maar ik kan het pas vrijdagavond, als ik het niet vergeet, plaatsen. Annie leest mijn verhalen namelijk ook. Ze zal haar iPad niet meenemen naar Giethoorn.

Het belooft een hilarisch weekend te worden met allerlei spelen, waaronder een bingo met geweldige prijzen. Petje op en petje af. Mijn achternicht Chanou heeft aan de tweeling laatst allerlei vragen gesteld en dit gefilmd.

Er is een geweldige krant gemaakt, de C&A kroniek. Iedereen heeft hier zijn steentje aan bijgedragen. Hilarisch gewoon.

Zaterdagmiddag hebben we een grote boot gehuurd die ons door Giethoorn zal leiden. Ook dat zal zeker lachen, gieren en brullen worden.

De taarten worden op de verjaardag bezorgd. En in de avond wordt een geweldige bbq gehouden.

Oh wat verheug ik mij erop als de tweeling het versierde huis binnenkomt en niet weet wat hen overkomt.

De meesten waren al in Giethoorn toen de tweeling aankwam. Helemaal verrast. Wat enig die reactie van hen. Het feest kan beginnen.

Reacties

Reacties

Anita

Wat hebben jullie dat leuk georganiseerd. Heel veel plezier. Van Harte Gefeliciteerd ??

Loes

Geweldig geschreven weer, en wat super dat jullie dat met elkaar vieren. Ik zou wel om een bakkie willen kijken naar C&A en de rest van de familie. Veel plezier en geniet??

Astrid

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd, wordt vast n super weekend, veel plezier!!

Adrianne

Gefeliciteerd met de beide dames.
Ontzettend gezellig weekend met elkaar.
Wat hebben jullie prachtig weer!

De van Dijke's

Van harte gefeliciteerd met je mams en je tante Corrie.

Wat superleuk en onvergetelijk om zo met zijn allen de verjaardag van de tweeling te vieren!
Jullie boffen met dit prachtige weer...heerlijk genieten en lol maken, heel erg veel plezier!

groetjes L&L

Sylvia

Heel veel plezier gewenst, en met z,n allen weer mooie herinneringen maken???❤❤

Manja

Wat fantastich goed georganiseerd! Gefeliciteerd met beide jarigen en heel veel plezier. Alles vastleggen en herinneringen maken. Genieten allemaal!

Corrie v.

Wat geweldig leuk en druk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!