mariannebrinkopreis.reismee.nl

We gaan weer op pad

Het heeft lang geduurd, maar binnenkort kunnen we weer gaan pakken. Net als in mei blijven we ook nu weer in Nederland. We gaan met Jon en Carla naar Zuid-Limburg. Naar Vijlen wel te verstaan. Het hoogste dorpje van Nederland.

Heerlijk twee weken wandelen door de bergen, bossen, weilanden, langs de beekjes en door de stegelkes. Blijer kun je mij niet maken. We hebben begrepen dat de meeste ellende door de watersnoodramp van de afgelopen weken voorbij is. We gaan het zien.

Alhoewel ik al twee jaar vertrekken vanaf Schiphol mis, vind ik het hier in Nederland ook geweldig. Het enige wat mee moet zitten is het weer. Dat was afgelopen mei dus niet het geval. Het hoeft voor mij ook weer geen 30 graden te worden. Want hele dagen wandelen is dan afzien. Maar de regen mag wegblijven.

Verschillende wandelroutes liggen al weer klaar. Lekker bijkomen op een terrasje, broodjes eten bij kleine restaurantjes en niet vergeten af en toe een ijsje te nuttigen.

Voorlopig moeten we nog even aftellen.

Sylvia

Dit gaat een fantastische vakantie worden want het wordt heerlijk weer de Komende weken
Heel veel plezier en genieten

Corrie

Veel wandelplezier geen blaren he succes.