En dan weer naar huis

Ook vanmorgen stonden we op met regen. We hebben het deze vakantie niet echt getroffen met het weer. Maar ondanks dat hebben we iedere dag tussen de buien door lange wandelingen of fietstochten kunnen maken.

We lunchten heerlijk en we hebben iedere dag ons zelf getroost met iets bij de koffie. De avonden waren, met hapjes en drankjes, onvergetelijk als we het spelletje Tokken speelden. Heel fanatiek waren we alle vier.

Deze middag schijnt het volgens Buienradar droog te worden. We gaan eerst nog even boodschappen doen. Chris maakt tosti’s en bij de bakker halen we overheerlijke bananensoezen en hazelnootgebakjes.

Als we alles verorberd hebben, regent het nog steeds. We besluiten om de boel de boel te laten, de tassen in te pakken en richting huis te gaan. Dat is een fluitje van een cent. Fietsen achterop de auto en rijden maar.

Als we thuiskomen halen we de auto leeg en legen we de tassen. Dan nog even boodschappen doen en dan is het normale leventje weer begonnen.