mariannebrinkopreis.reismee.nl

Bijna weer op pad

Verleden jaar op 3 september schreef ik mijn laatste blog. We waren toen twee weken in Eerbeek. Corona heeft vele vakantieplannen van ons in het water doen vallen. Maar er is een lichtpunt(je). Binnenkort gaan we een weekje naar ons vertrouwde Hoenderloo. Het is dorpje van niks waar ik al vanaf mijn 5e verjaardag kom. Maar het voelt iedere keer als thuiskomen.

We passen ‘s woensdags op onze kleindochter Lorèn in Arnhem. We gaan dan ook regelmatig naar dit dorpje. Om te wandelen, om te spelen in de speeltuin van de Miggelenberg, om Bollo een bezoekje te brengen. En vanaf 1 maart jl. zijn we regelmatig te vinden bij onze ome Co....

Ook nu gaan we weer met Jon en Carla naar de Miggelenberg. Fietsen achterop de auto en gaan met die banaan. Heerlijk fietsen en wandelen en op zoek naar wild. We hopen alleen dat het weer een beetje beter wordt. Ik vind het nog behoorlijk koud deze tijd. Meestal zijn we in de maand mei ergens op de wereld waar het weer heerlijk is. We zien dan altijd in de nieuwsberichten dat het in Nederland prachtig weer is.

We wachten het maar af. Voorlopig hebben Chris, Jon en ik onze eerste vaccinatie gekregen. We hopen dat Carla ook snel aan de beurt is. We zijn dan in ieder geval een beetje beschermd. En de rolmaat gaat mee om anderhalve meter afstand te meten....

Reacties

Reacties

Sylvia

Heel veel plezier en hopen op veel wild.
Ik wist niet dat jij ook was gevaccineerd???

Marianne Brink

Ja, 2 april al. De assistente van mijn huisarts belde op om te zeggen dat er een afzegging was. En of ik wilde. Kom maar op met de Astra Zeneca. 10 dagen aspirine slikken tegen stolsels (voor de zekerheid). Heb nergens last van gehad.

Corrie

Alvast geniet er van er komt mooi weer aan geduld ??

Marianne Brink

Dank je Cor. Alles goed met jullie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!