mariannebrinkopreis.reismee.nl

Eerste vakantie 2020

Door het coronavirus hebben we onze vakantie naar Bonaire moeten annuleren. Momenteel zouden we de Dolomieten een bezoek hebben gebracht. Maar ook deze reis is geannuleerd.

Op het programma stond ook nog een trip naar Puglia, de hak van de laars van Italië. Maar deze vakantie gaat ook niet door. We balen als een stekker en we verwachten dat het reizen met het vliegtuig (we willen geen monddoekjes om) voor ons ook in 2021 nog geen optie is.

Maar we gaan binnenkort naar de Veluwe. Met Jon en Carla hebben we in Eerbeek (ja ja, heftiger gaat het niet worden) een grote bungalow gehuurd. We gaan daar heerlijk fietsen, wandelen, pittoreske dorpjes bezoeken en weet ik veel wat nog meer doen.

We hebben natuurlijk hele warme dagen achter de rug. We hopen alleen dat die periode voorbij is. Zon en warmte is leuk, maar met mate. We gaan het zien. De regenponcho’s en paraplu’s zitten in de fietstassen.

Wij tellen in ieder geval de dagen af. Oh eindelijk weer op stap.....

Carla

Heerlijk, zo’n zin in!

Loes

Gezellig hoor, leuk vooruitzicht. Nederland is zeker mooi....ga maar lekker genieten. De verre reisjes komen wel weer ooit!

Astrid

Met zulke prachtige bestemmingen, kan ik me de teleurstelling voorstellen.
Maar jullie kennende, wordt ook de vakantie in Eerbeek weer gezellig, veel plezier!