mariannebrinkopreis.reismee.nl

Irritant coronavirus

In mei staat wederom een bezoek aan Bonaire op het programma. Al een tijd geleden hebben we geboekt toen we nog nooit van het coronavirus hadden gehoord.

Maar ik vrees dat dit bezoek niet doorgaat. Corendon heeft alle reizen tot 1 juni al geannuleerd. Wij hebben bij een andere reisorganisatie geboekt. Deze organisatie zal het voorbeeld van Corendon wel volgen.

Ook gaan we over een paar maanden naar Noord-Italië, de Dolomieten, waar het virus flink heeft huisgehouden. Of deze vakantie door kan gaan weten we nog niet. En er staat eind september een rondreis door Puglia, de hak van de laars van Italië, op het programma. We treffen het niet dit jaar.

Dan maar fietsen in Nederland. Is ook heel erg leuk. We hopen dat het virus snel verdwenen is en dat het gewone leven weer zijn gangetje kan gaan. Voorlopig doen we het maar met de vele foto’s en reisverhalen van alle reizen die we inmiddels gemaakt hebben.

Sylvia

Ja wat een gedoe ik snap net als jij dat het belangeijkste is dat we er allemaal gezond uitkomen maar het is wel jammer allemaal. Net een nieuwe caravan en mag er niet mee weg. ?Bij ons gaan er nu 2 vakanties niet door, een met de caravan naar Buren met de buurtjes en de zangweek die ik heb georganiseerd zal ook wel worden afgelast. En ja dat is logisch allemaal maar niet echt leuk. Nu maar hopen dat we eind van het jaar wel naar Puglia kunnen?

Peter

Hoi wij hebben ook een reis geboekt naar de Dolemieten in mei maar konden door boeken naar juni. Maar dat gaat ook niet door. Wachten wel af hoe het loopt.