mariannebrinkopreis.reismee.nl

Aftellen

We zijn weer aan het aftellen. Binnenkort vertrekken we, inmiddels al voor de zesde keer, naar Bonaire. We hebben het daar altijd zo naar onze zin, dat het een automatisme is om ieder jaar te boeken. Zodra we geland zijn op het piepkleine vliegveld en we de koffers van de wel hele korte bagageband hebben gehaald, is ons avontuur al begonnen. We krijgen echt een thuisgevoel op dit geweldige eiland. Dit keer gaan Jon en Carla ook weer mee.

Aan de overkant van het luchthavengebouw is het autoverhuurbedrijf. We halen daar lopend onze auto op en rijden dan naar ons resort. Ook dit keer hebben we weer een pick up truck. Als een soort Beverly Hillbillies laten Carla en ik ons door de mannen vervoeren. Hilarisch.

Ja dat wordt dus binnenkort weer koffers inpakken. En omdat het hier zo koud is, hebben we er nog meer zin in. Snorkelen, zwemmen, Washington Slagbaai NP, de zoutpannen en snorkelen nabij Lac Bay om de schildpadden te bewonderen. En deze zijn ongetwijfeld ook bij 1000 steps. We zullen ons zeker niet vervelen.

Voorlopig gaan we nog ff door met aftellen.

Sylvia

Jullie hebben toch ook niets aan je leven??
Lekker genieten