mariannebrinkopreis.reismee.nl

Tijd om de koffers weer te pakken

Het is weer vakantietijd en over een paar weken is het voor ons ook zover. We gaan weer op stap met Jon en Carla. We gaan dit keer niet naar het westen, niet naar het oosten, maar naar het noorden.

We maken een rondreis door Zuid-Noorwegen. We vliegen naar Oslo en daar gaan we een groepsrondreis maken. Ben heel benieuwd.

Noorwegen stond al langer op onze bucketlist, net als nog zoveel andere landen. Het moest er toch maar een keer van komen. We gaan nu ook in de schoolvakantie. De reis die wij maken, wordt alleen maar aangeboden in juni, juli of augustus. Juni was geen optie, omdat we weer opa en oma zouden worden in die maand. Onze mooie kleindochter Lorèn is geboren. We hadden dus geen keus.

We hopen dat de weersverwachting wat beter zal worden. De laatste weken is het in het zuiden van Noorwegen niet al te best weer geweest. Veel regen. We gaan het zien.

En ook aan de wens van Chris is gehoor gegeven, hij wilde niet zo lang vliegen dit keer. De vlucht naar Oslo duurt ongeveer anderhalf uur. Mooi dus.

Adrianne

Succes met de laatste voorbereidingen. Gezellige vakantie met zijn vieren.
Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden.Ik zie je verhalen tegemoet!

Veel plezier, goede reis
groetjes Adrianne

Nel kalsbeek

Hallo Marianne, wij zijn weer benieuwd naar jullie avonturen heel veel plezier.
Groet Nel

Astrid

Heel veel plezier met z'n allen ??. Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen?

Sylvia vader

Supermooi land daarna afspreken om alles te horen en te kijken of wij hetzelfde hebben gezien??