De hele dag snorkelen

Zondag 2 februari 2014 Vandaag ben ik zonder Chris met iemand uit onze groep gaan snorkelen. Met een speedboot voeren we in anderhalf uur naar het eerste eiland Koh Nangyuan. Daar komen drie eilanden samen. Je loopt van het ene eiland naar het andere via spierwit poederzand. Oh mooi zeg.  We lopen eerst naar het viewpoint via 234 traptreden en wat rotsen. Als we boven zijn hebben we prachtig uitzicht op de baai. Eenmaal beneden begeven we onze met snorkel in het kristalheldere water. Prachtig snorkelen hier. We luieren nog een tijdje en gaan dan lunchen.  Om 13.30 uur stappen we weer op,de speedboot voor een tochtje van 5 minuten naar Koh Tao. Daar zijn we van de boot af gaan snorkelen. Ook hier prachtige vissen en mooi koraal. Na een uurtje klimmen we weer aan boord en varen we terug naar ons hotel. Lekker drankje en iets hartigs eten en alle foto's, ruim 200, op mijn iPad zetten. Die zullen pas als we weer in Nederland zijn online komen. Waardeloze verbinding hier.