mariannebrinkopreis.reismee.nl

De eerste dag

Vandaag vertrokken we. We moesten om 04.40 uur bij onze opstapplaats zijn. Deze bracht ons naar de plek waar we op de juiste bus moesten stappen.

Omdat we zo vroeg vertrokken, ben ik niet naar bed gegaan. Ik heb alle nieuwe afleveringen van Emily in Paris gezien. I love it!

We vertrokken om 04.30 uur en moesten naar verschillende plekken om nog meer mensen op te halen. Omdat ik deze nacht niet geslapen had, viel ik meerdere malen in slaap. Heerlijk!


Om 07.30 uur zijn we op de plek waar we op onze bus naar Italië konden stappen. Eerst nog ff een bakkie thee en dan de koffer naar de juiste bus brengen. En dan om 08.30 uur vertrekken we naar onze eerste overnachtingshotel in Duitsland. En dan begint het te regenen. Oh nee toch.


We stoppen een aantal keer en hoe zuidelijker we gingen hoe beter het weer werd. Op een moment gaf de thermometer in de bus 34 graden aan en de hemel was onbewolkt. De natuur wordt hier ook steeds mooier, groener, bosrijker en glooiender. En ik heb tegen de chauffeur gezegd dat Jon jarig is. Dus die wordt door onze reisgenoten toegezongen.


We zien de skyline van Frankfurt, die wel wat weg heeft van New York.


Om16.30 uur zijn we in ons hotel. We gaan met een aantal mensen buiten op het terras zitten en kletsen honderduit. Heel gezellig. Om 18.30 uur krijgen we een voortreffelijk diner met meerdere gangen aangeboden, heerlijk allemaal. Ook hier meld ik dat Jon jarig is. Hij krijgt een taartje met een kaars en weer wordt de bofkont toegezongen.


Na het eten gaan we nog even buiten een afzakkertje nemen en om 22.00 uur houden we het voor gezien en zoeken we allemaal onze kamer op.


Reacties

Reacties

Cindy

Leuk om te lezen, me vader is weer verwend met al dat zingen haha.
Slaap lekker!!

Sylvia

Lange dag voor je maar gezellig 😻

Alexandra

Heerlijk Mar! Fijn voor je.
Was Jon echt jarig? Jij gooit er rustig zo’n opmerking in. 🤣
Geniet maar van zo’n mooie reis.
😘😘

Anita

Wat leuk om weer te lezen. Geniet van de mooie reis, je ziet veel om deze manier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!