mariannebrinkopreis.reismee.nl

Dolomieten, here we come

Het wordt weer tijd om mijn reisbelevenissen aan het papier (online) toe te vertrouwen.

Er is veel gebeurd de afgelopen tweeënhalf jaar.

Chris is in februari 2022 overleden. En ik kan niet beschrijven wat zo’n gemis met mij doet.


44 jaren hebben wij lief (heel veel) en leed (heel weinig) met elkaar gedeeld.

Maar het leven gaat door. Inmiddels hebben wij 7 kleinkinderen. Van de laatste drie kleinkinderen weet Chris het bestaan niet eens. Een hard gelag hoor!


Deze 7 kleinkinderen slepen mij door de moeilijkste tijden heen. Ik pas heel veel op ze, ze logeren bij mij en ik ga met ze op vakantie. Prachtige momenten. En ik weet zeker dat Chris heel trots op mij zou zijn.


En dan mijn kinderen, familie, neven en nichten, vrienden en vriendinnen, overal slepen ze mij mee naar toe. Ik ben superblij met deze lieverds in mijn leven.


Inmiddels heb ik al heel veel vakanties, reizen en tripjes met hen gemaakt. Ik doe hier een opsomming van deze onvergetelijke tripjes:


Maart 2022 - Disneyland Parijs

Maart 2022 - Rondreis Tirol in de sneeuw

Mei 2022 - Bonaire

Juni 2022 - Tunesië

Augustus 2022 - Rhodos

September 2022 - Italië Puglia

December 2022 - Zuid-Limburg

Mei 2023 - Gran Canaria

Augustus 2023 - Mallorca

April 2024 - Turkije Side

Mei 2024 - Fietsen op de Veluwe

Augustus 2024 - Italië Dolomieten


En dan heb ik nog vele weekendjes met Jon en Carla en Kees en Sylvia doorgebracht.

Heerlijk waren deze tripjes ook.


En nu dus de Dolomieten. Deze reis hadden Chris en ik samen met Jon en Carla al een paar jaar geleden op de planning staan. Vliegtickets, een auto en alle hotels hadden we al geboekt. Maar corona gooide roet in het eten.

Toch wilden Carla, Jon en ik deze reis nog steeds maken. En omdat we alledrie niet auto willen rijden (Chris reed ons altijd) besloten we een busreis te boeken. We hebben in Azië al zo vaak een groepsreis met de bus tot onze tevredenheid meegemaakt, dat we sprong maar weer wagen.


Ik probeer elke dag onze belevenissen op mijn reisblog te plaatsen.



Reacties

Reacties

Loes Hoestlandt

Hoi schat,
Mooi verwoord. Ook wij hebben mooie warme herinneringen met jou en Chris beleefd(vooral veel gelachen) Die schat is zeker trots op je met hoe je het allemaal doet. Enja zeker zo niet leuk dat hij de laatste 3 kleinkinderen niet meemaakt, maar geloof mij boven op zijn wolkje geniet deze grote ster
Heel veel plezier met je vrienden van deze reis 🌞❤️

Anita

Ben elke keer weer benieuwd. Liefs Anita 🌹

Greet

Leuk,ik verheug mij op jullie belevenissen

Cindy

Lieve Marianne wat een mooie tekst, wordt er emotioneel van. Ben trots op je dat je dit blijft doen, genieten met een rouw randje. Chris zal trots op je zijn!! Heel veel plezier met jullie vakantie, liefs

Marja

Ha lieve Marianne,
Gelukkig pak je het leven op een positieve manier weer op. En tuurlijk missen wij Chris, maar jij het allermeest!! En Chris zit in onze hart, en is er altijd bij. Zo ook vanmiddag, op het terras in middelburg, een man zat naast ons, sprekend Chris, hans beaamde dat, en ik bleef maar kijken.
Lieve Marianne, Carla en Jon, heel veel plezier daar, geniet van jullie reis, en kijk uit naar de verhalen.
Xxxxxc💋💋.

Nel kalsbeek

Wij wensen jullie een hele mooie reis wij gaan jullie avonturen volgen.
Veel liefs van Koos en Nel🥰

Celeste

Mooi mam! Papa zou zeker trots op je zijn.

Stiekem weet ik dat hij het helemaal niet erg vindt dat hij nu niet meer mee hoeft op vakantie. En dat hij ook een hartverzakking zou krijgen als hij met 7 kleinkids in een ruimte zou zitten! Maar grote mond klein hartje.. hij zou toch hebben genoten van beide!

Wij zijn ook trots op je en vooral heel blij met je! We boffen maar maar zo'n lieve moeder/oma!

Dikke kus

Sylvia

Heel veel plezier mer z,n 3tjes, veilige kilometers👄💋❤

De v.Dijke's

Het blijft zo onwerkelijk dat Chris er niet meer is😪
Zo knap hoe jij alles weer oppakt, en er altijd bent voor de kleinkids.
Geniet heerlijk van jullie vakantie!
En tot binnenkort? Liefs L&L

Corrie

Mooi geschreven en geniet nog meer je verdient het en mooi wee🤹‍♀️🤹‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!