mariannebrinkopreis.reismee.nl

En dan zijn we weer thuis

Zaterdagmorgen ontbijten we nog eenmaal uitgebreid, pakken de koffers in en doen deze in de auto. We kunnen nog tot een uur of een bij het zwembad blijven. Heerlijk hoor nog even die koperen ploert op je voelen schijnen.
Dan is het tijd om ons richting vliegveld te begeven. Daar zijn we al binnen een half uur, we leveren de auto in en lopen naar de vertrekhal. We eten voor de laatste keer op Sardinië een pizza en dan gaan we inchecken.
Ons toestel komt een half uur later dan oorspronkelijk uit Nederland, met als gevolg....
Ja hoor, drie kwartier later dan gepland kiezen we het luchtruim. Ik kan nog net het noorden van Sardinië zien en twee tellen later vliegen we over Corsica. Heel mooi.

De vlucht duurt nog geen twee uren en dat is natuurlijk heerlijk. De piloot vertelt dat het in Nederland als we landen 11 graden is. Oh my, dat is different cook.
We landen natuurlijk weer op de Polderbaan. Dat betekent nog ff een kwartiertje een ritje in the plane.
Omdat we binnen Europa vliegen, hoeven we niet door de douane. Maar gelukkig mogen we wel lekker lang op de bagage wachten.
Als we die op ons karretje hebben gezet, nemen we afscheid van onze reisgenoten. Kees en Sylvia het was in een woord geweldig. Ik verheug me nu al weer op een spelletje keesen.

Oh en Sardinië je was fantastisch met je schitterende natuur, prachtige bergen, leuke stadjes, mooie kerken (met geweldige klokken) en de geweldige stranden met het glasheldere water. En natuurlijk die overheerlijke tiramisu.

Sardinië, ik heb je in mijn hart gesloten.

De v Dijke's

Welkom thuis! Heerlijk om op zo n onvergetelijke vakantie te kunnen terug kijken. Wat zullen de kleinkids blij zijn dat oma en opa er weer zijn! Suc6 en plezier met de voorbereidingen voor de volgende reis!

delie

nou oke dan gewoon weer lekker thuis is soms ook wel weer fijn toch

Sylvia en Kees

Wij hebben het ook super gehad en zeker van Sardinie genoten maar ook van Tinie en Lou en van de tiramisu met als gevolg 40 gram per dag aangekomen en we zijn 10 dagen geweest, dus reken maar uit????maar dat winnen met Keezen blijft toch een heerlijk gevoel, dat moeten we maar proberen vast te houden ook nu we thuis zijn.
Mariañne bedankt voor het geweldig regelen van de facaliteiten en sfeer, goed gedaan??????
Bedankt namens de klokkenluider van Sardinie en zijn vrouwtje Nou ja vrouw???

Loes

Welkom thuis, genoten van de reisverhalen hoor....op naar de volgende reis!

Astrid

Zó leuk om jullie reis op afstand weer mee te beleven, en wat n mooie foto's. Heerlijk voor jullie om weer op zo'n geslaagde vakantie terug te kunnen kijken.

j_kozadinos@ziggo.nl

Haal mij van de mailinglijst af!
Lukt niet via uitschrijven.
Ik wil jullie mail niet!