mariannebrinkopreis.reismee.nl

Rondreis Sardinië

Binnenkort vertrekken we voor een rondreis naar Sardinië. De mooie foto’s van dit prachtige eiland heeft ons doen besluiten hier een tijdje rond te toeren. We rijden langs de kust het hele eiland rond. De vlucht is geboekt. De auto gehuurd en de hotels besproken.
Lang leve internet. Ik heb voor onze rondreis heel watwebsites bezocht en ik denk dat ik veel hoogtepunten in de reis heb kunnen verwerken.

Het is al oktober als we vertrekken. Vooralsnog zijn de weersverwachtingen gunstig. Een graadje of 28. Niet echt vervelend met dat regenachtige weer hier in Nederland.
We gaan dit keer met Kees en Sylvia. Ben benieuwd wat we dit keer allemaal te zien krijgen.

Maar eerst ga ik nog met de handbalmeisjes vier dagen de buurt van De Utrechtse Heuvelrug onveilig maken. Overberg, here we come!


Reacties

Reacties

Sylvia

Wij hebben er zin in??❤en zijn ook benieuwd naar de mooie plekjes
En natuurlijk ook Keezen op Sardinie

Sylvia

Eerst genieten het weekend met de meiden en dan op richting Somalie ❤???

Corrie oma

Ik wens jullie een prettige vakantie toe en veel pracht en praal.gr oma

Oma vo.

Goede reis gehad jullie zwembad is al mooi de rest zal ook wel gr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!