mariannebrinkopreis.reismee.nl

Zonnen en zwemmen en zwemmen en zonnen

Zondag 10 februari 2019

Vandaag blijven we lekker bij het zwembad. Na het ontbijt gaan we op onze bedjes liggen in de schaduw bij het zwembad. Zonnen en zwemmen, boek lezen (ben aan mijn vierde bezig deze reis) en binaire puzzels maken. Verslavend!We lunchen bij het zwembad en in de middag herhaalt zich het ochtendprogramma.

‘s Avonds eten we bij Buffalo Steakhouse. Erg lekker. We halen een ijsje als dessert en gaan dan hebberig op zoek naar iets. We moeten nog een souveniertje voor in het kastje (inmiddels kast) thuis. We vinden alles kitsch. Wel kopen we een klein rugzakje. Gewoon voor de heb.

Maandag 11 februari 2019

Zie verhaal hierboven. De dag verloopt niet anders dan gisteren. Als we nu laat in de middag terug zijn op de kamer, knal ik de laatste dingen in de koffers. Kleren voor de terugreis lagen al klaar.

We eten weer bij het steakhouse en halen bij 7/11 een ijsje. Dan gaan we proberen door ons geld heen te komen. Is best wel lastig met dat afdingen. Weer een parero, boeddhabeelden en een sporttas. En dan lopen we langzaam weer naar het hotel. Even Facetimen met alle kleinkinderen bij elkaar. Edwin had vandaag oppasdienst omdat opa en oma op vakantie zijn.

Vannacht staan we om 04.15 uur op, onze koffers worden opgehaald en om 05.30 uur vertrekken we naar het vliegveld voor de terugreis. Tja, aan alles komt een einde. Al waren we voor de vijfde keer in Thailand, het was in een woord weer geweldig.

Jeannette

Goede reis terug en misschien tot woensdag

Adrianne

Een goede reis terug!

Corrie

Zo jullie hebben lekker genoten
Goede vlucht terug ??

De v Dijke's

Een hele goede terugreis.....ook weer heerlijk om de kleinkids te kunnen knuffelen.

Marja

Aan alle leuks komt een end...? maar toch weer fijn om naar huis te gaan en ons weer te zien?Goede terugreis!!