mariannebrinkopreis.reismee.nl

Verslaafd....

We hebben een paar weken geleden een heerlijke week op de Veluwe achter de rug. Om te fietsen. Van fietsen kwam niet al te veel terecht, omdat Carla haar arm gebroken had. Maar wandelen in de bossen en over de hei is natuurlijk ook heerlijk. Tijdens zo’n week komen weer komende reizen ter sprake. En omdat Jon en Carla nog nooit in Thailand zijn geweest, besloten we begin volgend jaar weer een rondreis door Zuid-Thailand te maken. Thailand is een geweldig vakantieland. Mooie natuur en vooral heel veel mooie snorkelplekken. Nu al zin in.

Eenmaal thuis hadden Chris en ik het er over dat we toch wel bevoorrecht zijn dat we steeds maar weer zulke mooie reizen kunnen maken. En dat we over ongeveer vijf maanden weer naar het oosten gaan. En terwijl Chris dat zei, dacht ik meteen: huh, nog vijf maanden??? Dat duurt veel te lang. Dat houd ik nooit vol ;-) Dus hup iPad erbij gehaald en gekeken waar we in het najaar naar toe zouden kunnen gaan. Natuurlijk had ik al lang wat in mijn gedachten. Ik heb natuurlijk niet voor niks een paar weken geleden een nieuw snorkelmasker gekocht. En mijn onderwatercamera was ook wel aan vervanging toe. 

Dus stappen we over een aantal weken weer in zo’n prachtig KLM toestel die ons naar Bonaire zal vliegen. We hebben in het spiksplinternieuwe Delfins Beach Resort een appartement en auto geboekt. En bij dat appartement hebben Jonnie en Thérèse Boer een restaurant, Brass Boer. Dat wordt dus weer smullen.

Aftellen geblazen dus. Maar hoe kom ik nou ooit van deze verslaving af???

Oh ja, en dan vergeet ik nog te vertellen dat ik ook nog met mijn handbalvriendinnetjes vier dagen naar Londen ga. Al heel snel. Het is dit jaar het twingste jaar dat we als handbalteam op trainingsweekend ? gaan. We varen het Kanaal over met de (S)TENA-line. Dan met de bus naar Londen en daar begeven we ons met een hop on hop of bus naar alle hoogtepunten van deze prachtige stad. Oh life is good!!!!

Reacties

Reacties

Astrid

Op deze manier is life idd good!!
En gelijk hebben jullie, GENIETEN met een hoofdletter, geweldig!!
Niks aan veranderen, aan die verslaving :-)

Sylvia

Had je niet beter reisleidster kunnen worden
Je man ook nog vakantiegidsen gaan schrijven???????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!