mariannebrinkopreis.reismee.nl

Heerlijke Honeymoon

En dan zijn we weer thuis van een heerlijk weekje Ibiza. Strandje hier, strandje daar, dinertje hier, dinertje daar, zwembad hier en zwembad daar. Heerlijk was het.

Op de heenweg zat Sonja Bakker (ja de enige echte Sonja Bakker) bij ons in het vliegtuig. Onwillekeurig houd je toch je buik in. Maar hoewel het een zeer korte vlucht was (Chris superblij) houd je dat niet de hele vlucht vol.Ik was dan ook heel verrukt dat die Sonja op de terugweg niet bij ons in het vliegtuig zat.

Een aantal keer heb ik de foto’s en de filmpjes van ons feest bekeken en steeds opnieuw beleefde ik die avond weer. De mankementen aan voeten en knieën zijn voorbij en maandag begint voor mij de werkweek gewoon weer. Daar heb ik ook weer heel veel zin.

En we gaan weer aftellen voor onze volgende trip. Een weekje logeren in de buurt van ome Co om lekker te fietsen met Jon en Carla. We hopen dat de weergoden ons dan ook gunstig gezind zijn.

Reacties

Reacties

De van Dijkes

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben......en zo lekker dichtbij huis.
Voorlopig kan het weer niet meer stuk.

Fijn weekend, ...en veel werkplezier volgende week!

Sylvia vader

Waren jullie er eerder geweest
Leuk daar voor 1 keer he

Marianne Brink

Nee Sylvia, daar waren we nog nooit geweest. En jullie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!