mariannebrinkopreis.reismee.nl

Yes I do

Dat zei ik zaterdag 30 juni veertig jaar geleden. Toen traden Chris en ik in het pittoreske stadhuisje van Amsterdam Noord in het huwelijk.

Afgelopen zaterdag gaven we, om dit heuglijk feit te vieren en omdat ik dit jaar 60 word en Chris 65, een daverend feest. Dit feest was echt super. Chris en ik kunnen de komende dagen niet meer lopen van de hele avond dansen, maar dat mag de pret niet drukken. Het was een onvervalste Amsterdamse bruiloft. Lieve gasten, allemaal bedankt voor het meefeesten.

Ik vond dat we om deze drie feiten best wel op huwelijksreis konden. Gelukkig stemde mijn man daarmee in. Zijn restricties waren, niet zo lang, mooi weer en niet te lang vliegen.

Zodoende werd het Ibiza. Dus stappen wij binnenkort het vliegtuig in om ons eigen feestje te vieren. En om onze voetjes en knietjes bij te laten komen.

 Zin in!

Reacties

Reacties

Jet

Gefeliciteerd Marianne en Chris en lekker genieten op Ibiza !

Laura

Gefeliciteerd nog! En veel plezier alvast op Ibiza!

Yvonne

Het was inderdaad een super leuk feest! Bedankt voor deze gezellige avond en veel plezier op Ibiza!!!

Hetty

Gefeliciteerd met het dubbele jubileum en een fijne vakantie.

Sylvia vader

Inderdaad een echt leuk feest en sinds Lange tijd weer gedanst (na 3 jaar en Kees na. heeeeeel veel jaar. Leuk dat wij op dansles gaan al is het dan maar linedance volgens Chris.
Heel veel plezier op Ibiza en snel weer bellen want wil weer een avondje lachenā¤?

Corrie

Gefeliciteerd en een mooie vakantie??

Jeffrey

Feestje was TOP, ga graag mee naar Ibiza maar 3e wiel aan de wagen is niets. Have FUN.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!