mariannebrinkopreis.reismee.nl

Naar huis

En dan zijn we weer thuis. De laatste dag in Miami reden we naar het Art Deco District over de Ocean Drive. We reden langs de Indian Creek waar de rich and famous hun tweede, derde of misschien vierde villa bezitten. Mooi om te zien.

We besluiten we zo langzamerhand naar het vliegveld af te reizen. Maar my oh my. Het leek wel of heel Miami leegliep. We stonden op de snelweg muurvast. Waar we ook keken, op alle wegen die aansluiting hebben op de snelweg stonden auto’s. Echt niet normaal meer.

Op een moment besluiten we van de snelweg af te gaan om ergens te gaan lunchen. Als we naderhand verder rijden, zien we dat er mogelijk een ongeluk is geweest. Twee rijbanen zijn nog steeds afgesloten en worden schoongemaakt.

Bij het vliegveld leveren we de auto in en met de monorail begeven we ons naar the airport. We eten daar nog wat en dan stappen we in. Meteen al neem ik een slaappil en op een moment word ik wakker. Ik schrik want voor mijn gevoel gaan we naar beneden. En dat klopt. We zijn vlakbij Schiphol. Wat een zaligheid die pillen.

Op Schiphol moeten we lang, heel lang, op onze koffers wachten. Onze koffers zijn de laatste die van de band komen. Dan gaan we met de bus naar het parkeerterrein. In een goed half uur zijn we weer thuis. Snel boodschappen doen, koffers uitpakken en wassen.

Heerlijk nog twee Pinksterdagen met mooi weer voor de boeg. En dinsdag gaat het gewone leventje weer beginnen.

Alexandra

Welkom thuis! Leuk al je verhalen! Was weer een fijne vakantie. Op naar jullie volgende.?
Is deze al geboekt? ???

Marianne Brink

Ja Alexandra. Onze “huwelijksreis” naar Ibiza. Ik heb de koffers maar niet opgeruimd.

Sylvia

Heerlijk genoten, heel goed??☀️☀️☀️