mariannebrinkopreis.reismee.nl

Naar de westkust

Ik had een rot nacht. Bijna niet geslapen. Om 06.00 uur ben  ik maar gaan douchen. Chris is ook wakker. Ik krijg de schrik van mijn leven. Chris gaat zwemmen. Bij ons hotel ligt een prachtig zwembad. Ik maak snel een foto van het gladde water van the pool, waar straks mijn hunk enen duik in gaat nemen. Fototoestel in de aanslag. Ik zie wel tig hekjes. Alles voor de veiligheid van the kids en tegen claims natuurlijk. En deze hekjes zijn op slot en...... ze blijven op slot. Ach mijn arme ventje. Teneergeslagen komt hij weer bov

Alles staat klaar voor ons ontbijt. In dit hotel serveren ze een continental breakfast voor $ 15. Een geroosterde boterham met boter, chemische jus d’orange en koffie. We hebben ons eigen ontbijt verzameld. We zorgen dat onze magen vol zitten en dan laden we de auto in.

Ons doel vandaag is Crystel River. We gaan naar verschillende State Parken. Het is een ritje van twee uren. Een hele rustige weg. Heerlijk relaxt. Als we bijna in Crystel River zijn drinken we een bakkie en dan gaan we naar het eerste park.

Bij State Park Crystel River maken we een wandeling langs het mooie meer door de bossen. Dit keer geen muggen die ons aanvallen, maar grote vieze vliegen. Na drie kwartier houden we het voor gezien en gaan we naar Three Sisters Spring.

Bij de slagboom komt een vrouwelijke ranger naar buiten en stelt dat we met de auto niet door de slagboom mogen. We moeten de auto ergens bij een winkelcentrum, waar the fuck is hier in de buurt een winkelcentrum?, moeten parkeren en dan mogen we terugkomen. Oh ja, ze zegt nog ff snel dat er geen manatees (zeekoeien) zijn en dat de entree per persoon $ 17,50 per persoon is.

We besluiten om naar Crystel River National Wildlife refuge te gaan. Maar helaas het kantoor is gesloten en ook daar kunnen we niet. We lopen naar de haven en gaan heerlijk aan het water zitten. Al snel besluiten we naar ons prachtige hotel Plantation on Crystel River te gaan. Daar hebben ze een geweldig zwembad. Hupsakee, heerlijk dobberen en luieren.

‘s Avonds eten we bij mr. King, Chinees. Dan gaan we weer naar het hotel om de boottocht met Little Toot voor morgen te reserveren. We gaan op stap met dolfijnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!