mariannebrinkopreis.reismee.nl

Aftellen.....

Nog eventjes en dan gaan we weer op reis. Voor de derde keer bezoeken we Florida. Dit keer niet met onze kinderen maar met Jon en Carla.

We vliegen naar Orlando, we mijden dit keer de pretparken. Vanuit Orlando gaan we naar Crystal River op zoek naar de manatees. Het is niet het seizoen voor deze beesten, we wachten het maar af.

We rijden via de westkust naar het zuiden en bezoeken de volgende plaatsen: Clearwater, St. Petersburg, Fort Myers en Naples.

Natuurlijk maken we een tussenstop in Clearwater om met Little Toot de zee op te gaan en de dolfijnen van dichtbij te bekijken. En ik hoop dat we op een vroege ochtend aan het strand van Fort Myers die prachtige dolfijnen in zee zien zwemmen.

Dan vervolgen we onze trip naar Key West via de mooie Overseas Highway. Bij The Everglades stoppen we voor een ride/vaart met een propellerboot op zoek naar alligators.

We gaan in ieder geval naar Big Pine Key, ook genoemd Deer Key. Op dat eilandje schijnen kleine hertjes rond te lopen. En natuurlijk gaan we weer naar Bahia Honda State Park met z’n prachtige stranden.

We huren in Key West fietsen om dit prachtige eilandje te bekijken en een Sloppy Joe te eten. En onder het genot van een drankje gaan we op Mallory Square de zon in de zee zien zakken.

Na twee nachten vertrekken we naar Miami. We hebben een hotel in South Beach, dat wordt dus kijken naar de celebrities. Vanuit Miami vliegen we weer naar huis, met in onze koffer hopelijk (behalve vuile kleren) een schat aan herinneringen.

Ja, ik heb d’r zin an!!!

Nel kalsbeek

Dat zal zeker weer een hele mooie reis worden alvast een hele goede vlucht en veel plezier we rezen weer met jullie mee?

Astrid

O heerlijk weer zeg!
Heb nu al zin om je verhalen te gaan lezen!

De van Dijke's

Wat een heerlijk vooruitzicht! Wij gaan jullie weer volgen...alvast een goede reis en heel veel plezier!