mariannebrinkopreis.reismee.nl

We blijven genieten

Wat is het een heerlijk gevoel dat je weet dat het in Nederland vriest en je hier in die azuurblauwe zee dobbert bij een graadje of 30.
We maken nog steeds tripjes en liggen op een of ander strand waar we ook overheerlijk lunchen. En niet te vergeten de geweldige restaurants die we aandoen elke avond. Ook bij Gio’s (de ijswinkel) zijn we vaste klant. Life is good.

Maar....

Ja er is een maar. Het o zo rustige idyllische eiland is veranderd en een soort drukke megapool. Elke dag leggen hier een of twee mega cruiseschepen aan. Elk toerist van zo’n schip begeeft zich het eiland op. Hetzij via fietsen, busjes, golfkarretjes of lopend. Echt bizar.
Schermt men hier nog met het feit dat er op Bonaire geen stoplichten zijn, dan moeten ze die heel snel plaatsen. We staan meerdere keren in een file. En het is ons al twee keer overkomen dat we de auto nergens in het centrum konden parkeren. Heel erg jammer.

Voorlopig genieten we nog even van de heerlijke zee. We zijn vroege vogels en daarom al heel vroeg op pad. Snel ontbijten en dan, vissies we komen er aan hoor!

Jeannette

Lekker meiden, genieten nog maar even.