mariannebrinkopreis.reismee.nl

Life is good

Oh wat heb ik genoten van de afgelopen weken. Eerst natuurlijk met mijn handbalvriendinnetjes naar Midlaren in Groningen. Wat was dat gezellig daar in onze villa met zwembad. We hebben ons gedragen als bakvissen. En misschien is het beter als ik hierover niet ga uitweiden. Het waren vier fantastische dagen.

Na een week werken vertrokken we met onze kinderen en aanhang en de jongste spruit naar Lanzarote. Ook daar hebben we ons geweldig vermaakt. Heerlijk naar het strand, zwemmen in het prachtige zwembad. Opa tig keer van de glijbaan met onze kleindochter en natuurlijk de kinderdisco in de avond! Tja, je leven verandert werkelijk met een kleinkind. Het eten was verrukkelijk en overdadig. En onze eilandtour met onze grote auto was super.

Nu nog even werken en dan gaan we kijken of orkaan Matthew veel schade heeft aangericht op Bonaire. De vooruitzichten zijn in ieder geval goed. Afgelopen vrijdag heeft Curaçao een graantje meegepikt van Matthew. Zelfs de verkiezingen die deze dag zouden plaatsvinden zijn daardoor uitgesteld. We gaan het zien allemaal.

De gewassen zomerspullen van afgelopen week heb ik weer in de koffer geknald. Het is schandalig, ik weet het, maar ik verheug mij zo op dit tripje. Om al mijn vriendjes onder water weer te zien. Heerlijk relaxen in onze bungalow met zwembad voor de deur. Het eiland rondrijden in onze mooie auto. Het bezoeken van de vele voortreffelijke restaurants. Een boottocht naar Klein Bonaire om te snorkelen. En eindelijk gaan we kanoën in de mangrovebossen.

Ben echtheel benieuwd.

Reacties

Reacties

Nel kalsbeek

Wat een druk leven heb jij maar zeker geen saai leven lekker genieten en heeeel veel plezier op je trip in Bonaire xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!