Een bezoek aan Kuta

Ook vandaag hebben we rustig aan gedaan. Lekker luieren en af en toe een duik in het lauwwarme water van het verrukkelijke zwembad. We lunchten naast ons hotel in een restaurant aan het strand onder mega bomen. Schaduw dus.
In de middag deden we ook niet veel, behalve relaxen. In de avond stond een bezoek aan Kuta op het programma. In de lobby van ons hotel bestelden we een taxi voor een ritje van hooguit een kwartier naar het centrum van Kuta. Maar als we het hotelterrein afrijden staan we in een file. Eer we op de mainroad waren, was er al drie kwartier verstreken. Wat is het hier druk. Niet normaal meer. Uiteindelijk hebben we er bijna een uur over gedaan. De taxi zet ons bij Discovery Shopping Centre af. Wij herkennen deze mall van een eerder bezoek aan Bali, jaren geleden. Ook hier heeft de tijd niet stil gestaan. Jeetje wat is dit winkelcentrum groot geworden. Echt mega!
We lopen door het winkelcentrum en gaan dan een happie eten. Dan lopen de mall weer even in. En dan. Oh no, zie ik daar een winkel met Haagen Dazs ijs. Tja en weer gaan we voor de bijl. Verrukkelijk gewoon. We lopen nog een tijdje rond en dan hebben we het wel gezien. We besluiten weer naar ons hotel te gaan.
Voor het winkelcentrum is een taxistandplaats. We houden een taxi aan en zijn dan binnen een kwartier in ons hotel. We drinken nog wat en we besluiten het niet al te laat te maken vanavond. Morgen gaat om 06.00 uur de wekker. We gaan fietsen.....