mariannebrinkopreis.reismee.nl

Ready to go....

Na een paar heerlijke warme zonnige dagen is het nu, zaterdag 14 mei, koud. Brr, je zou gewoon je winterjas weer aan willen trekken. Mooie temperatuur om de zon op te zoeken. En dat doen we dan ook. We gaan naar Indonesie. We bezoeken eerst Bali, dan vertrekken we naar Gili Trawangan en we nemen een kijkje op Lombok. Dat wilden we tijdens ons vorige bezoek aan Java en Bali ook. Helaas was daar geen tijd meer voor.
Celeste en Leonard brengen ons naar Schiphol. Onderweg eten we nog wat met z'n vieren en dan is het tijd om de koffers te droppen. We hebben online al ingecheckt en stoelen gereserveerd. We hopen dat het ons ook dit keer weer lukt om de middelste stoel van drie vrij te houden. Chris wil bij het gangpad en ik bij het raam. We gaan het zien.
We hebben een aantal vlieguren voor de boeg. Ik heb mijn iPad, puzzelboekies en ereader paraat. Of ik er veel gebruik van zal maken weet ik niet. We vliegen om 20.55 uur. Bijna bedtijd dus ;-) en met een slaappil hoop ik dat ik niet veel van de vlucht mee zal maken.

Reacties

Reacties

de van Dijkes

Wij gaan.jullie belevenissen weer volgen. Heel veel plezier en een goede vlucht. Gr en liefs L&L

Nel kalsbeek

Heel veel plezier en een hele goede reis ik kijk uit naar jullie nieuwe avontuur ????????????

Marrie

Veel plezier, lekker genieten en doe onze dochters de groeten.

Adrianne

Veel plezier geniet ervan.

Astrid

Heerlijk joh!! Hoop dat jullie lekker genieten! Liefs!

Wilma en Jaap

Lekker genieten ! Let op! Chris niet weer zo'n enge ziekte oplopen .

Marijke en Cor

Ook van ons heel veel plezier en geniet van al het moois dat dit deel van de wereld te bieden heeft.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!