mariannebrinkopreis.reismee.nl

Relaxdag in de zon

Zondag 24 mei 2015
De hele dag heeft de zon geschenen. Heerlijk die ommeslag van het weer. Ons einddoel vandaag was Barrie. Niet specifiek een plaats om te bezoeken. Maar de rit naar ons volgende doel Algonquin National Park was te ver om in een dag te rijden.
Tijdens onze vakantie in januari op Curacao boekten we het hotel waar we nu verblijven. Toen al wetende dat het prachtig weer zou zijn. En dat klopte. We kwamen een uurtje of twaalf aan in Barrie en hebben heerlijk een paar uurtjes aan het prachtige meer gezeten en gepicknickt.
Later zijn we een gewoon sundae ijsje gaan halen bij ome Mc. En hebben we de koffers gedropt in ons hotel. Boodschappen gedaan en ons avondmaal nuttigden we achter ons hotel aan een picknicktafel. Heerlijk relaxt. Terwijl ik dit schrijf, om 19.30 uur zijn de boys aan het afwassen en water aan het koken voor de koffie. Echt zalig zo'n relaxdag in de zon waar we zo naar hebben verlangd.

corrie

Heerlijk genieten van de zon dat is ook lekker
Even niets alleen eten en drinken en ijsje? Eten xx

Astrid

Helemaal leuk! Snap wel dat dit even heerlijk is; Even 'n korte adempauze in zo'n druk programma. Je moet je hersenen tenslotte ook even de tijd geven om alle indrukken te verwerken ????????

Astrid

Nou een emoticonnetje pakt hier niet echt goed uit, dan maar zo :-). :-)