mariannebrinkopreis.reismee.nl

Kink in de kabel

Denk je hoog in de lucht naar de andere kant van de wereld te vliegen, zit je met je goeie gedrag de hele dag in het ziekenhuis. Chris prefereerde een nachtje in het ziekenhuis boven een nachtje tussen de wilde dieren. Vannacht werd hij wakker met druk op zijn borst. Hij is een uurtje opgebleven en is toen weer gaan slapen. Om 07.30 uur werd hij wakker en de druk was nog niet weg. We hebben de dokter gebeld en voor dat deze had opgehangen stond er al een ambulance voor de deur. Vandaag allerlei onderzoeken gehad, maar alles ziet er, vooralsnog, goed uit. Morgen mag hij een inspanningsoefening doen en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Voorlopig dus geen Big Five voor Chris, Jon, Carla en mij. Maar wat in het vat zit.......

peter van gilst

wat horen we nu.
dat is even schrikken.
hoop dat het goed komt.
Marian en chris allebei sterkte de komende tijd.
En doe het rustig aan.

mvg. Peter van Gilst.

Jaap Moens

Heel veel sterkte met Chris,

hetty de vos

Ik dacht dat jullie al lang en breed in Afrika zaten.
Dat is schrikken. Sterkte

Adrianne

Zo , dat is schrikken.
Denk aan je gezondheid Chris doe rustig aan.
Succes met de inspanningsoefeningen.

groetjes Ronald en Adrianne

Pia

Sterkte en heel veel beterschap, en die reis komt vast nog wel!!

Anita Tabak

Wat zullen jullie geschrokken zijn. Beterschap en goed aan je gezondheid denken.

Sterkte voor beiden.

Groet Anita

Nel kalsbeek

Dat is schrikken Chris beterschap en goed naar je lichaam luisteren en Marianne verwen hem maar.
Heel veel sterkte een dikke knuffel van Koos en Nel

Monique

Jeetje, schrikken zeg. Hopelijk gaat het snel weer goed met Chris. En Zoals je zelf al zegt, Afrika loopt niet weg.

Manja

Allenbei heel veel sterkte gewenst.

jaap moens

Heel veel sterkte met Chris, veel beterschap gewenst

corrie

Zo dat is even schikken maar gelukkig was je thuis
Nou je kan nagaan wat stres doet
Veel sterkte allebij en rust doet wonderen x