mariannebrinkopreis.reismee.nl

Relax dag

Donderdag 30 januari 2014 Vandaag houden we een relax dag. Heerlijk zonnen, zwemmen, eten, drinken en......... massage. En wat voor massage. Ik heb er vorige keren in Thailand en Indonesie al wat "ondergaan". Maar deze, wow. Ik denk dat mijn armen zeker twee centimeter langer zijn geworden, mijn benen minstens drie centimeter. En ik ben ervan overtuigd dat ik de spagaat nu kan. Een topmassage. We doen verder de hele dag niets. Tussen de middag zoeken we de gezelligheid op in een van de vele restaurants die Krabi rijk is voor een broodje. We luieren heerlijk, kletsen wat af met reisgenoten en we moeten de koffers weer inpakken. Morgen vertrekken we met de bus naar de haven van Surat Thani voor de overtocht met de ferry naar Koh Samui. Reistabletten mee natuurlijk. Ik word op de pont voor de overtocht van het Centraal Station naar Amsterdam Noord al zeeziek. Maar eerst gaan we nog voor de laatste keer in Krabi eten. Kom ik hier ooit voor een vijfde keer?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!