mariannebrinkopreis.reismee.nl

Drama!

8 augustus 2014

Een aantal weken geleden kreeg ik van de beheerder van deze website te horen dat er een storing is geweest. Nou fijn dan denk ik nog. Blijkt dus dat meer dan de helft van mijn blogs te zijn verdwenen. Ook de reacties op mijn verhalen.....and last but not at least....alle e-mailadressen. Ik baalde flink.

Afgelopen week kreeg ik bericht dat een aantal blogs weer terug gehaald zijn. Maar nog niet alles. Ik ben op deze regenachtige vrijdagmiddag uren bezig geweest om via Google een aantal verhalen te zoeken. Sommige heb ik terug kunnen halen, maar veel ook niet. Balen dus.

Gelukkig maak ik van onze reizen uitgebreide reisverslagen en zet die op mijn eigen website http://www.123website.nl/mariannebrinkopreis

Maar echt blij ben ik niet met de verdwenen verhalen. Maar niet verder treuren. Ik ga me gewoon verder voorbereiden op onze volgende reis naar Zuid-Afrika.

Als je dit bericht leest en je wilt onze belevenissen in den vreemde volgen, zet dan je e-mailbericht op deze website. Dat kan rechts van deze blog onder "Blijf op de hoogte".

Reacties

Reacties

corrie

Jo marian je doe toch altijd dubbel opschrijven en met de hand en op de comp maar je heb het weer druk met de voorbereiding met jullie nieuwe reis top hoor weer ver (voor mij te ver haha) veel plezier er mee fijn weekend x

Nel kalsbeek

Wat vervelend voor je en Waneer ga je naar Zuid Afrika?
Groetjes

Ton van der Burg

Marianne, Chris,
Wel vervelend dat je veel van je reisverslagen kwijt bent. Maar ik begrijp, er staat een nieuwe reis in de planning. Zuid Afrka? Wanneer gaat dat gebeuren?
Groet jes

Ton

Marianne

Nel en Ton, we gaan begin oktober naar Zuid-Afrika.

Lex en Loes

Heerlijk hoor Marianne en Chris...Weer lekker aftellen naar een heerlijke nieuwe reis naar Z-Afrika...Wij gaan jullie belevenissen weer volgen....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!