mariannebrinkopreis.reismee.nl

Weer op reis

We gaan weer op pad. Omdat Chris en ik dit jaar 35 jaar getrouwd zijn, vonden de meiden het wel weer tijd voor een reis met z'n zessen dit keer. En weer kwam Florida in beeld. Net als tien jaar geleden.We hebben leuke herinneringen aan deze reis. En Leonard was toen nog niet van de partij.

We moeten nog een aantal weken wachten, maar de voorbereidingen zijn al in volle gang. Vliegtickets geboekt. Hotels geboekt en in Orlando een prachtige villa waar we ons een week gaan vermaken. Auto geboekt, wat zeg ik, twee auto's. Holidaycars waar wij verleden jaar, net als tijdens al onze andere reizen, een auto boekten, ging failliet. Geld weg. Zonde. Maar een nieuwe auto staat ons op het vliegveld van Miami op te wachten.

Voorlopig kunnen we nog niet genieten van de Sunshine State, maar genieten we van de zon die nu eindelijk ook in Nederland gaat schijnen.

We tellen rustig verder af.

Celeste

Celeste schrijft:

10 Apr 2013, 22:14

Kan mij niet snel genoeg gaan;)

Marianne schrijft:

10 Apr 2013, 22:16

Mij ook niet Celeste. Toch moeten we nog een aantal weken streepjes op de muur zetten.

Nel kalsbeek schrijft:

11 Apr 2013, 08:40

Kijk er erg naar uit wat jullie nu weer beleven.

Jaap en Elly Moens schrijft:

21 May 2013, 17:40

Heel veel plezier in Amerika, we zullen je reisverhalen volgen, gr. Jaap en Elly