mariannebrinkopreis.reismee.nl

Alweer de laatste dag

En dan is de laatste dag van deze verrukkelijke vakantie alweer aan gebroken. We doen nog wat laatste boodschappen en brengen de auto naar Avis op het vliegveld terug. We worden weer keurig naar huis gebracht.

Vandaag blijven we bij onze eigen pool hangen. Heerlijk. We dobberen, lezen en snoepen wat. Dan is het koffers inpakken en om 16.30 uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht.

Vertrek 19.25 uur. Maar al om 17.30 uur zien we ons vliegtuig uit Curacao landen. We zitten net een broodje te eten of er wordt gevraagd in te stappen. Huh, da's snel, dat lijkt Manutan (vroeger de Overtoom) wel.

Als we allemaal ingestapt zijn, vertrekt het vliegtuig direct. De vluchtduur is nu maar 09.15 uur. Da's bijna twee uur korter dan de heenreis. Jippie. By the way, mij maakt het niet uit. Ik heb mijn pilletjes. Ik ben van plan om te gaan lezen. Ik neem alvast een slaappil in. En ik word effe wakker als het al pikkedonker is. Ik heb een maaltijd gemist. Nou vind ik dat niet echt een ramp. We vliegen boven de Atlantische Oceaan. Niets te zien dus, dan maar weer verder slapen.

Als ik weer wakker word vliegen we boven Londen. Ik zie de Theems met de Tower bridge en ook kan ik de London Eye zien. Wat leuk zeg. Al snel vliegen we boven Noordwijk en gaan we landen. Heerlijk. We zijn bijna twee uur vroeger dan gepland. Maar dan......

Er wordt door de piloot verteld dat onze gate nog bezet is. En we kunnen niet naar een andere gate. Wij moeten streng worden gecontroleerd. Wachten dus, en wachten en wachten. En dan stappen we uit en worden we door de honden besnuffeld. Als we uiteindelijk na nog langer wachten de koffers van de band halen, moeten we weer in een rij om de koffers weer te laten controleren. Nou daar gaat dus het voordeeltje van de tijd.

Marsha staat ons al op te wachten, snel naar huis, koffers uitpakken, wassen, boodschappen doen en ons klaar maken voor een feestje. We vieren straks de verjaardag van een 60-jarige met een bbq. Niet verkeerd met dit heerlijke weer. We blijven dus nog even in vakantiestemming.

Morgen nog een dagje vrij om o.a. Marsha naar Schiphol te brengen. Zij werkt daar een weekje en bezoekt daarna New York. En wat zij daar gaat doen hoef ik jullie niet te vertellen.

Oh I love travelling. Wanneer mag ik weer?????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!