mariannebrinkopreis.reismee.nl

Dagje relaxen

Vandaag is het moederdag. Dus relaxdag voor de moeders. We besluiten naar Eden Beach te gaan. Daar is een prachtig spierwit strandje. We zijn al weer vroeg van de partij. Na een ontbijt 
(gelukkig niet op bed) begeven we ons naar het strand. Het is pas 08.30 uur en er is nog geen kip op het strand. Ja we zijn vroege vogels.

We kiezen strandbedden in de schaduw, want in de zon is het niet uit te houden. Carla en ik snorkelen een aantal keer in het kristal heldere water. Oh lovely all those fishes. Dan komt de barkeeper langs met de vraag of we moeder zijn. Carla en ik beamen dat en dan krijgen we een glas prosecco. Uit beleefdheid neem ik het glas aan. Ik nip en mmmm, ik vind het niet eens vies. Als ik voor een derde een nipje heb genomen, vraagt Chris of hij proeven mag. Weg inhoud. Beter, je weet nooit wat alcohol met je doet als je gaat snorkelen.

Tussen de middag lunchen we bij the beachbar. En weer krijgen we hetzelfjde goedje aangeboden. Weer nip ik en zie ik Carla smachtend naar mij glas kijken;-) en omdat ik de
beroerdste niet ben geef ik mijn glas aan Carla.

Laat in de middag gaan we naar Appie voor vlees voor onze bbq die we al eerder hebben gekocht. De jongens tonen zich echte padvinders en steken de bbq aan. We genieten de hele avond op ons terras van alle lekkernijen. En oke, de muggen (pokkenbeesten) nemen we gewoon voor lief.

De foto's staan op Picasa.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!