mariannebrinkopreis.reismee.nl

Echte Hollywoodsterren

Vrijdag 31 mei 2013

Vandaag waren we echte Hollywoodsterren, we togen al vroeg naar het park om de drukste en meest spannende attracties te bezoeken. En we trokken een fastpass voor Rock \'n Roller Coaster Starring Aerosmith. Tenminste de kinderen.

We bezochten Star Tours, een simulator, die met je ogen dicht best te doen is. We deden de Studio Bakclot Tour. Hier zie je hoe bepaalde effecten in films worden gemaakt. Erg interessant. Edwin wilde graag naar de Muppets 3D Vision. Dus huppelden we acher hem aan en stonden we in de rij tot we naar binnen mochten.

Vanaf de grote tribune zagen we de spectaculaire stuntshow Lights, Motors, Action. Een geweldige voorstelling met snelle auto\'s en speciale effecten. Deze show was echt geweldig.

We deden de Great Movie Ride. In een karretje rijd je dan door de meest beroemde films. Natuurlijk zagen we ook Mary Poppins en kon de dag van Marsha niet meer stuk.

In verschillende theaters bezochten we The legend of Captain Jack Sparrow, The voyage of the little mermaid. En vier dappere onder ons bezochten The Twilight Zone Tower of Terror. In een vervallen gebouw schiet de lift omhoog en met een rotvaart maakt de lift een vrije val naar benenden. Doodeng!

Nadat we een pizza hadden gegeten zaten we een uur voor tijd al klaar voor Fantasmic. Een prachtige musicalshow met waterprojecties. Dit is werkelijk subliem gemaakt.

Pas tegen 22.00 uur reden we het park uit en deden we als zoveel Amerikanen boodschappen. Echt een absurde wereld hier.