mariannebrinkopreis.reismee.nl

Heerlijk op Bonaire

En dan zijn we al weer een paar dagen op Bonaire. Het is weer heerlijk hier. Alsof we thuiskomen. We hebben weer een prachtig huis op het park waar het weer heerlijk rustig is. Tja we worden ook een daggie ouder en dan genieten we van de rust.

Vanmorgen zijn we naar het Gotomeer geweest. Daar waren natuurlijk de prachtige roze flamingo’s. We stopten ook nog even bij 1000 steps. Daar gaan we van de week op zoek naar schildpadden.

We snorkelen alsof ons leven er van af hangt. Heerlijk hoor om alle vriendjes onder water weer te ontmoeten. Vanmiddag hebben we bij de duikschool bij ons resort gesnorkeld en daar kwamen we toch een mega grote vis tegen. We schrokken ons te pletter. Ik zal nog even opzoeken wat voor soort dat was. Zie de foto hiernaast. Ik wilde deze vis natuurlijk vereeuwigen en zwom recht op hem af. Ik denk dat het beest toch al snel ruim een meter lang was en zeker wel 40 centimeter hoog. Maar hij was ook nieuwsgierig en kwam mijn kant opgezwommen. Snel wegwezen dus.

We relaxen heerlijk bij het zwembad. En we zijn pas een keer bij Gio’s geweest om een ijsje te halen. Gelukkig blijven we nog een tijdje....



Reacties

Reacties

Sylvia

Heerlijk en mooie foto's
Flink veel ijs eten en aankomen dan val ik niet zo op als walrus ??

Cor

Het is zo te zien een Bonefish, die zijn heeeeel gevaarlijk???grapje

Marianne Brink

Cor,

Hij had ook een chagrijnige bek. Wat een ugly zeg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!