mariannebrinkopreis.reismee.nl

Voor de vijfde keer naar Thailand

Oh wat verheug ik mij hierop. Zeker om dat het hier momenteel van dat druiligere winterweer is. Ook al gaan we voor de vijfde keer naar Thailand, het blijft een bijzonder land. Dat land dat ook wel het Land van de glimlach wordt genoemd. Deze keer bezoeken we alleen het zuiden.

Met Jon en Carla maken we een rondreis langs de prachtige hoogtepunten van dat land. Natuurlijk fietsen bij Co van Kessel in Bangkok. Varen door de klongs. Naar de drijvende markt in Damnoen Saduak. Wandelen en kanoën in het prachtige regenwoud Khao Sok National Park. We komen daar vanuit Bangkok met de nachttrein. Dat belooft weer een hilarische nacht te worden.

We bezoeken Krabi en Phuket. En vanaf deze plaatsen nemen we weer een kijkje onder en boven water op de Phi Phi eilanden. En ik hoop dat we nog tijd hebben om naar de Similan-eilanden te gaan. Daar is het echt sprookjesachtig. Mijn snorkel ligt al klaar.

Maar eerst nog een paar weken werken. Ik ben al begonnen met aftellen.



Reacties

Reacties

Sylvia vader

Geweldig vooruitzicht ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!