No turtles

We hebben de laatste dagen op Bonaire rustig aan gedaan. Lekker gesnorkeld en gezwommen. En oh ja, we zijn ook nog naar het strand gegaan waar we eerder tig schildpadden hadden gezien. Nu met de intentie om te snorkelen. En wat denk je, geen schildpad in de buurt. Stomme beesten. De enige schildpad die ik deze vakantie heb gezien was bij 1000 steps. Maar daar was ook een prachtige grote rog aan het zwemmen.

En dan zijn we weer thuis. Wassen weggewerkt, boodschappen gedaan en oppassen in Arnhem. Heerlijk weer. Morgen ga ik weer werken. Ook weer heerlijk. En dan gaan we al weer aftellen voor onze volgende rondreis door Zuid-Thailand met Jon en Carla. Een mens zou er moe van worden.

Maar eerst nog Sinterklaas en kerst vieren met de kleintjes. En dat schiet al weer aardig op. De goedheilig man met zijn vele zwarte pieten is al onderweg en nog maar zeven weken dan staat de kerstboom alweer. Met dit aanhoudende prachtige weer heb je er geen erg in dat het jaar al weer bijna om is.

Mij kan het niet vlug genoeg gaan. Thailand, here we come!