mariannebrinkopreis.reismee.nl

In de lucht met Linda

Voor de laatste keer naar het strand, zwemmen in die heerlijke zee en die verrukkelijke pool. Ook vandaag is het onbewolkt. Om 12.30 uur laten we de koffers ophalen en checken we uit. De bagage gaat in het bagagedepot tot we vertrekken. En dat is pas om 17.30 uur.

We nemen de taxi naar het volgende strand. We gaan naar ome Mc voor een broodje een ijssie. In een uurtje zijn we weer terug en dan gaan we nog even liggen en zwemmen en mijn vijfde boek uitlezen.

Dan is het tijd om te douchen en met onze chauffeur vertrekken we naar het vliegveld. Daar zijn we in een kwartier. We vliegen eerst naar Kuala Lumpur en dan naar Amsterdam met KLM. We schrikken ons te pletter op het vliegveld van Kuala Lumpur. Het regent, wat zeg ik het hoost. Dat zijn de eerste druppels die we meemaken hier in Maleisie.

We eten op Kuala Lumpur voor de laatste keer echt Maleisisch. We wilden sushi eten, maar in de sushibar zat Linda de Mol. En omdat we bang waren dat wij handtekeningen moesten uitdelen kozen we een ander restaurant. Ik schrijf dit op het moment dat we moeten boarden. Hopelijk slapen we lekker lang. Welterusten!