mariannebrinkopreis.reismee.nl

Relaxen

Vandaag doen we helemaal niks. Nou ja niks? Zwemmen, zonnen, lezen, lunchen, zwemmen, lezen, zonnen, zwemmen in die heerlijke zee, douchen, taxiritje naar Daddy's cafe voor diner en weer terug. Noem het maar niks.

En we ergeren ons een de oosterse mensen hier in ons hotel. Het is weekend en dan gaan heel veel mensen er op uit. We weten niet uit welke landen deze mensen met andere ogen komen. Wel weten we dat ze er hele rare gewoonten op nahouden.

Wat vind je er bijvoorbeeld van om met al je kleren aan het zwembad in te duiken? Of met hele families (soms met vijf man) een strandstoel te bezetten terwijl er nog genoeg over zijn. Of je benen tot bloedens toe open krabben en dan het water instappen!

Bij dat laatste heb ik er echt wat van gezegd. Zo gewoon in het Nederlands. Of ze het wel normaal vond om zo iets debiels te doen. Dat ik het een vies mens vond en dat ze beter het zwembad uit kon gaan.

Tot vandaag (we zitten weer bij het zwembad) heb ik haar nog niet gezien. Viespeuk!

Corrie

Nou noem je dat niets doen je mond gaat open en dicht met het eten en drinken haha
En zwemmen is ook vermoeiend dan nog op rare mensen Letten dat is ook vermoeiend
Wat een rare mensen heb je toch maar die kom je overal tegen fijne dag met niks doen x