mariannebrinkopreis.reismee.nl

In het Oosten

En dan zit je ineens in het oosten. Nou niet ineens natuurlijk. Met een kleine vertraging van drie kwartier vertrokken we de wolken in. We zagen al direct niets meer. We zaten allebei op een rij van drie bij de nooduitgang. We lezen wat en op een moment besloot ik een film te kijken. "Gooische vrouwen." Dat duurde maar vijf minuten, want toen viel ik in slaap. En toen ik weer wakker werd, was het nog maar anderhalf uur vliegen naar Kuala Lumpur. Oh, I love sleeping pills!

Bij de douane duurde het even, maar de koffers waren er gelukkig al. En weer werden we keurig opgewacht door iemand van de reisorganisatie. Die bracht ons naar ons hotel in Chinatown. We besloten nadat we de koffers hadden gedropt in onze kamer, direct lopend Kuala Lumpur te ontdekken. De zon scheen niet, en dat was maar goed ook. De temperatuur is hier sky high. En als je dan het winterweer in Nederland gewend bent, is dat effe omschakelen. We lunchen in een Maleisisch restaurant en dan besluiten we weer terug te gaan naar het hotel.

We zijn best wel moe en besluiten een tukkie te gaan doen. Na een uurtje stappen we weer op en lopen door Chinatown. Man, man, wat een rotzooi wordt hier verkocht. Allemaal fake artikelen. We eten in het restaurant bij het hotel en dan gaan we weer naar de kamer. Koffie en thee drinken, nog wat lezen en dan is de eerste dag in Maleisie alweer een feit.

Corrie

Heel veel plezier x

Anita

Geniet van deze reis veel plezier

Nel kalsbeek

Heel veel plezier

Manja

Veel plezier. Ik geniet van je belevenissen.

Cindy

Veel plezier!!