mariannebrinkopreis.reismee.nl

Toch maar weer op pad

Schreef ik in oktober dat ik er even niet aan moest denken weer op reis te gaan. De koffers werden op zolder gestald. Dit zou mij rust geven. Toch heeft dit niet al te lang geduurd.

Eind november begon het weer te kriebelen. Ik ben het internet afgestruind. Ik heb wekenlang verschillende websites van reisorganisaties bekeken en gewikt en gewogen. Tot ik weer een geweldige rondreis vond door Maleisië.

En ja, dan moet je je lief nog overtuigen, want die vertelde na onze laatste vlucht uit Bonaire dat hij niet meer zo lang in een vliegtuig wil zitten. Maar ik gooide al mijn charmes ;-) in de strijd en toen vond mijn lief het toch ook wel heel erg gaaf! Dus boeken maar.

De reisorganisatie heeft voor ons de vliegtickets geboekt, alle hotels, transfers van hotel naar hotel en de overtochten met de verschillende ferry’s. Want dit keer gaan we niet het binnenland van Maleisië in, maar bezoeken we naast Kuala Lumpur de westelijke eilanden. De oostelijke eilanden van Maleisië zijn mooier. Maar omdat daar de moesson te keer gaat, is dit geen optie.

Van Kuala Lumpur gaan we naar Pangkor Island, Penang en Langkawi. De bezienswaardigheden staan op een lijstje en nu hoeven we alleen nog maar af te tellen… en de koffers van zolder te halen!

Reacties

Reacties

Corrie

Zodan wel weer ver weg maar je gaat wel naar een mooi land
Nu aftellen maar x

de v Dijke s

Heerlijk vooruitzicht....gaaf hoor.
Een hele goede reis toegewenst
Heel veel plezier!! Lekker genieten saampjes!!!!

Jeannette

Weer een heerlijk vooruitzicht wordt vast genieten

Anita

Wat een heerlijk vooruitzicht. Goede reis, heel veel plezier en geniet er samen van

Rob

Veel plezier. Het mag een maatje meer zijn. ????

sylvia

Als we met onze pannetjes bezig zijn kun je alles vertellen gezellig ????

Astrid

Met die charmes zit het dus wel goed:-) weer n heerlijk vooruitzicht voor jullie, super!

Leonie

Ooh we hadden nog wel metrokaarten voor jullie gehad voor KL! Ik lees het te laat. Maar veel plezier! In Penang ben ik ten huwelijk gevraagd, dus toch bje speciaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!