mariannebrinkopreis.reismee.nl

Reislustig

En dan zijn we weer thuis uit een heerlijk Bonaire. My o my, wat was het weer fantastisch. We hebben veel gesnorkeld, heel veel. En we zijn onderwater een heleboel schildpadden tegengekomen. Wat was dat prachtig. We vonden het dit keer wel heel erg warm op Bonaire. Vandaar dat we veel ijsjes hebben gegeten ;-)
Ondanks dat de orkaan Matthew laatst ook Bonaire heeft bereikt, heeft deze niet veel schade aangericht. Het schijnt dat er alleen maar hoge golven langs sommige kusten van het eiland zijn gestroomd. We hebben verder geen verwoestingen kunnen ontdekken.
De koffers zijn weer opgeruimd en ik moet zeggen dat ik daar een beetje blij om ben. In de maanden september en oktober zijn we veel op pad geweest. Nu is het even klaar. We hebben ook nog niets op het programma staan. En dat geeft mij rust.
Maandag ga ik weer aan het werk en ik heb daar ontzettend veel zin in. Heerlijk weer de dagelijkse beslommeringen. En voor je het weet is het al 2017. En ondanks dat ik er nu nog niet aan denken moet, ben ik benieuwd waar we de koffers in het nieuwe jaar mee naar toe zullen nemen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!