mariannebrinkopreis.reismee.nl

Drukke weken voor de boeg

En dan bedoel ik niet qua werk of huishoudelijke beslommeringen. Maar het in- en uitpakken van tassen en koffers. En nog een keer en nog een keer. Een mens zou er moe van worden.

Dit weekend ga ik met mijn handbalvriendinnetjes voor het 18ejaar al weer op stap. Tassen inpakken en hup naar Groningen dit keer. In Midlaren hebben we via Landal een prachtige villa met zwembad gehuurd. Daar gaan we ons opperbest vermaken met de vele etentjes, high tea’s, boottocht, wandelingen, bezoek aan Droppie (de enige echte oud Hollandse drop- en snoepwinkel), lachbuien en weet ik veel wat we nog meer gaan ondernemen. Na vier dagen is het thuis de tassen weer uitpakken.

Dan ga ik een weekje werken en dan bezoeken we een van de Canarische eilanden, Lanzarote om precies te zijn, samen met onze kinderen. Koffers inpakken. We zitten in Playa Blanca heerlijk vlakbij het strand. Snorkelen zal niet gaan daar denk ik. Jammer. We huren daar auto’s om het eiland te verkennen. Ja ook daar gaan we ons vermaken. Na een week gaan we weer naar huis. Koffers uitpakken.

Dan nog even werken en hup, de koffers weer inpakken. Want ook dit jaar kunnen we Bonaire niet aan ons voorbij laten gaan. Samen met Jon en Carla heerlijk in onze eigen vakantiewoning bij Hamlet Oasis lekker relaxen. Autootje voor de deur. En nu gaan de snorkels natuurlijk wel weer mee. Even kijken of we nu eindelijk een zeepaardje kunnen ontdekken. En dan, na een kleine twee weken, gaan we weer naar huis. Koffers uitpakken en op zolder zetten. Ik denk dat we deze, zeker de eerste drie maanden, niet meer nodig hebben.

Tja, want waar gaan we in het voorjaar naar toe? Dilemma……


Reacties

Reacties

Astrid

O wat heerlijk allemaal!! En straks overal weer een blog van?? Dat wordt ook voor ons vast weer genieten!

Marianne

Ja As, en volgende week maken we even een afspraak.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!