mariannebrinkopreis.reismee.nl

Relaxdag

Vandaag hielden we een rustdag. Zwemmen in zee, luieren op een strandstoel aan het strand, plonsen in het zwembad, lezen op een ligbed bij het zwembad. Lunch aan het strand en dineren in ons favoriete restaurant Square.
Meer valt er niet te vertellen. Morgen gaan we op pad met Ed en de chauffeur om Lombok te bekijken.
En ik baal dat mijn vroegere handbalclub VOC zondag een derde wedsrijd tegen Dalfsen moet winnen om eindelijk weer kampioen te worden. Afgelopen zondagmiddag 16.00 uur (Nederlandse tijd), dus 22.00 uur (Indonesische tijd) speelden de dames de tweede wedstrijd. De eerste wedstrijd hadden ze gewonnen en bij winst zouden ze kampioen zijn. Helaas verloren ze in de laatste twee minuten van de wedstrijd. Ik heb de hele wedstrijd via NOS live kunnen volgen op mijn iPad. Heerlijk was dat. En zondag ga ik duimen....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!