We zijn op prachtig Lombok

Vandaag was weer een verhuisdag. Om 08.45 uur met de cidomo naar de haven. Daar ligt een prachtige prive speedboot op ons te wachten. De koffers worden ingeladen en met een rotgang kiezen we het ruime sop. En nog geen kwartier later zijn we op Lombok aangekomen. Vanaf zee zien we al dat het heel heuvelachtige en prachtig groen is. De koffers worden voor ons naar de parkeerplaats gebracht en daar staat Ed met een auto en chauffeur. Ed is van de reisorganisatie en komt ons ophalen. Hij stapt op ons af en begroet ons met een "Goedemorgen Chris en Marianne". Heel gek hoor. We rijden in een half uur naar ons prachtige hotel Kila Senggigi in Senggigi. De wegen zijn hier voortreffelijk en geen files. I love that. Ik vind het meteen al een stuk relaxter hier. Er ligt geen troep langs de weg en alles ziet er gestructureerder uit.
Als we in het hotel komen is het 10.30 uur. Helaas de kamer is nog niet klaar. Pas om 13.00 uur. Balen! We lopen even door de prachtige tuinen naar het strand en het zwembad. Heerlijk hier. We drinken wat in een strandtent en gaan dan weer naar de receptie. En die niet waagt die niet wint. Het is nu 11.30 uur en de man aan de balie vertelt mij dat onze room ready is. Yes! Koffers worden keurig naar kamer gebracht, snel omkleden en dan hup het prachtige zwembad in. We luieren deze dag alleen maar. Eten pasta in de strandtent en 's avonds is Tripadvisor ons weer terwille en geeft een geweldig restaurant nog geen halve kilometer van ons hotel aan. En niets in de recensies was gelogen. Ik denk dat we vaker te vinden zijn in restaurant Square de komende dagen.....
Foto's op Picasa. Zie de link rechtsonderaan deze pagina.