mariannebrinkopreis.reismee.nl

Dagje rustig aan

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. Lekker relaxen met de ereader bij het zwembad en af en toe een duik om af te koelen. Wel hebben we voor de lunch een strandwandeling gemaakt. We zitten aan de oostkant van het eiland en via de noordkant wilden we naar de westkant. Het was vloed en af en toe beukten de golven zover op het strand dat we de pas even moesten inhouden. Doordat het strand verzadigd is van het zeewater, zak je ook steeds verder met je voeten in het zand. Het leek af en toe wel drijfzand. We zijn al bijna een half uur onderweg dat we besluiten om te keren. Het is ook nog eens bloedheet.
Als we weer terug zijn in het hotel nemen we meteen weer een duik in het zwembad. We lunchen en gaan dan heerlijk op een strandstoel aan het strand van de prachtige zee genieten. Het begint dan weer eb te worden, heel langzaam zie je het zeewier boven de waterspiegel uitkomen.
Rond 18.00 uur is hier een invasie van toeristen. Je weet niet waar ze allemaal vandaan komen. Ons hotel is aan de oostkust een van de weinige hotels. Het is schrikbarend druk. En dat alleen vanwege de zonsondergang. Deze is hier echt heel mooi. Er rijden nu mensen op paarden over het strand. En met de ondergaande zon geeft dat mooie plaatjes.
's Avonds eten we in het restaurant van het hotel. En dan gaan we de spullen inpakken voor de snorkeltocht morgen. We gaan met een boot de zee op en bezoeken dan verschillende snorkelspots. Ben heel benieuwd!
Oh ja, foto's vind je hier: https://picasaweb.google.com/mariannebrinkopreis

de v Dijke s

Het klinkt allemaal geweldig....heerlijk genieten. Veel.plezier morgen met snorkelen!