mariannebrinkopreis.reismee.nl

Even acclimatiseren

We zijn gisteravond zowaar meteen in slaap gevallen. Midden in de nacht werd ik wakker van een onbestemd geluid. We hebben een kamer met uitzicht op de wilde zee. Huizenhoge golven. En dat hoor je goed. Maar wat is dat andere geluid dan? Ik ga mijn bed uit en kijk door het raam. Het regent en niet zo'n beetje. Een ware wolkbreuk. En omdat ze hier geen dakgoten kennen, klettert het water als een malle op de grond. Niet normaal meer. Ik duik mijn bed weer in en als we wakker worden schijnt de zon volop.
We besluiten het vandaag rustig aan te doen. Jeetje wat is het hier warm. Een graadje of veertig schat ik. Het water loopt van je af als je je ene voet voor je andere zet. Na het ontbijt zoeken we een strandstoel in de schaduw bij het zwembad. Heerlijk af en toe een duik nemen.
We hebben bij de receptie een fietsexcursie geboekt op woensdag. Hopenlijk zijn we dan inmiddels aan de hoge temperaturen gewend.
We lunchen in het restaurant bij het zwembad en dan gaan we weer liggen, lezen, luieren en zwemmen.
Laat in de middag gaan we relaxen op ons terras in het hotel. Via Tripadvisor zoeken we een goed en lekker dichtbij restaurant uit. Het is maar vijf minuten lopen naar het restaurant. Het restaurant heeft goede recensies op Tripadvisor. Het is daarom erg druk. Er is nog een tafel in de buitenlucht vrij. En die pikken we snel in. We eten hier verrukkelijk. En ik kan er niks an doen. Maar aan de zijkant van het terras is een ijswinkel. En het is daar mega druk. Het moet dus wel goed zijn. Oke, een bolletje dan.
Over het strand lopen we weer terug naar ons hotel. En dan is onze eerste echte dag op Bali een feit.

Reacties

Reacties

Rob Bal

Selamat bersenang-senang.

Astrid

Op die 40graden ben ik niet jaloers, ondanks de kou hier. Maar verder klinkt het weer geweldig, lekker hoor!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!