mariannebrinkopreis.reismee.nl

We zijn weer thuis

En dan stap je op Curacao het vliegtuig in. Zeker 35 graden. Heel warm. Je drinkt wat, eet wat, leest wat, doet een tukkie en dan stap je uit op Schiphol. 's Morgens op 07.00 uur. In Amsterdam is het dan -6 graden. Brrr, koud.
Op de auto die op Schiphol staat geparkeerd ligt een dikke laag ijs. Wat een overgang.
Wat was het voor de zoveelste keer weer heerlijk op Curacao. We hadden bij Blue Bay een mega bungalow. Echt top. We genoten van de prachtige strandjes, het snorkelen, het heerlijke eten en natuurlijk Willemstad met de pontjesbrug. En voor de allereerste keer zagen we deze ook 's avonds. Dan is deze prachtig verlicht.
Maar nu zijn we dus weer thuis. De wassen zijn gedraaid en weggestreken. Ben weer helemaal klaar om te werken. Ook weer heerlijk.
En de volgende reis is ook al weer geboekt. Over drie maanden gaan we naar Bali, Gili Trawangan en Lombok.
OH, IK BEN VERSLAAFD!!!!!

Reacties

Reacties

Marjolijn

Leuk om te lezen dat het weer zo leuk was op Curacao! En weetje, Li en ik zijn over 3 maanden ook op Bali :)

Marianne Brink

Oh echt waar Lijn? We gaan elkaar zien op Bali als we daar tegelijk zijn. Bevalt het reizen tot nu toe? Of heb je al heimwee naar Nederland?

Marjolijn

Ja, moeten we zeker doen! Ik heb geen heimwee:) al is het vast lekker om over een tijdje weer in Nederland te zijn. Ik moet nu nog een weekje werken en dan ga ik richting Melbourne. Ik kan niet wachten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!