mariannebrinkopreis.reismee.nl

Laatste dag op tropisch eiland

Zondag 18 januari 2015
Vandaag brachten we nog een laatste bezoek aan het strand bij Zanzibar. Helaas bleef het tot een uurtje of twee behoorlijk bewolkt. Tijd om het zoveelste boek op mijn ereader uit te lezen. Heerlijk. We lunchen op het strand en 's avonds verorberen we hier ook ons laatste diner op Curacao. Komen we hier ooit weer terug? Deze vraag heb ik mij twee keer eerder gesteld.
De jongens gooien de tank van de auto vol die voor de helft leeg is. Ze tanken voor nog geen
€ 22. Niet te geloven. De auto wordt morgen weer ingeleverd. Onze korte vakantie zit er dan weer op.
Maandag 19 januari 2015
Vandaag blijven we nog een ochtendje bij onze pool. We vliegen om 16.00 uur via Aruba naar Amsterdam. We komen dinsdagochtendweer aan en dan kunnen onze dagelijkse beslommeringen weer beginnen.
Het was een heerlijke vakantie en wij gaan gewoon verder met de voorbereidingen voor onze volgende reis.

Monique

Goede reis terug en op naar de volgende ????

corrie

Ooo wat gaat die tijd snel als je het leuk hebt
Maar je bent al weer bezig met je volgende
Nog even heb je geen tijd om werken( bijzaak maar het moet om je vakantie te betalen haha) goede vlucht het is hier ook om te doen met het weer x

Astrid

Wauw wat is dat snel gegaan!! Goede vlucht terug en óp naar de volgende reis!

de van Dijke's

Jullie hebben weer een heerlijke vakantie achter de rug. Een hele goede terugvlucht!!!