mariannebrinkopreis.reismee.nl

In the Carribean

Na een half uur vertraging kozen we dan eindelijk het luchtruim. Tjeetje, wat een storm zeg. We hadden in het begin behoorlijk last van turbulentie. Maar eenmaal in de lucht viel het mee. We moesten een behoorlijk omweg maken via Portugal.
De Dreamliner is geweldig, wat een mooi toestel. Na een vlucht van bijna 10 uur, landden we dan om 16.20 uur op Curacao. Door de douane, koffers van de bagageband halen en wat Antiliaanse guldens pinnen en dan naar de bus die ons naar ons prahtige onderkomen Morena Resort in de Jan Thielbaai zal brengen. Al met al duurde dat een kleine twee uur. Maar we weten dat de Antilianen minder "gestrest" zijn dan wij Hollanders.
In het resort aangekomen, krijgen we snel de sleutel van ons appartement (op de 1e etage Celeste). We pakken dan de koffers uit. Trekken onze winterhandsoppen uit en ruilen deze om voor zomerse hempies.
Dan lopen we naar Appie om even wat drinken in te slaan en gaan naar Zanzibar (een oude bekende van ons). Maar watsekebeurt? Honderden mensen (vooral jongeren) staan en hangen overal. Er is geen tafel vrij in het restaurant.
Dan lopen we naar ons eigen resort om bij Fuego te eten. We eten daar verrukkelijk. Om 21.30 uur zijn we weer op ons eigen terras voor een afzakkertje. Om 22.00 uur houden we het voor gezien. In Nederland is het dan al 03.00 uur.

Nelvwvd

Lekker hoor. Veel plezier.

Astrid

Nog maar één dag weg en dan al weer zo'n verhaal, dat belooft weer wat voor de komende tijd, leuk!
Geniet van jullie tijd daar!!

dini van geijlsijk

heel veel plezier!