mariannebrinkopreis.reismee.nl

Leaving on a jetplane

All my bags are packed, I'm ready to go....
(John Denver - Leaving on a jetplane)
Na een drukke week met werk en alle avonden op pad, zijn dan eindelijk de koffers gepakt. Ik ga ervanuit dat we dan ook echt vertrekken. Het stormt momenteel vreselijk. Ik hoop dat we wel op tijd de lucht in gaan. Na het ongeluk met de MH17 en al die andere vliegtuigongelukken de laatste tijd, moet ik zeggen dat ik toch wel wat gespannen ben.
Maar ik blijf positief. Mijn snorkel en onderwatercamera liggen binnen handbereik. En ik weet dat snorkelen op Curacao lang zo mooi niet is als op Bonaire. We gaan het allemaal zien.
Curacao, here we come!

Reacties

Reacties

cindy

Heel veel plezier!!! Xxx

Manja

you guys have a lot of fun and enjoy!

Adrianne

Onwijs veel plezier

Monique

Geniet ervan!!

corrie

Hoi ik kan me voorstellen dat jullie gespannen zijn
Tegenwordig hoord je zulke rare dingen
Maar gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie op de plaats
Geniet nu maar lekker ( hier stormt het weer ) veel liefs x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!