mariannebrinkopreis.reismee.nl

Rustig dagje

Vandaag hielden we een rustdag. Lekker relaxen op een strandbedje en af en toe een duik in de prachtige zee. Het snorkelen bij de haven valt een beetje tegen. Carla en ik lopen een eind van de haven weg en gaan dan het water in. We laten ons met de stroom mee drijven. Heerlijk. Maar op een moment zijn we te ver mee gedreven. Ik zie Carla als een gek tegen de stroom op zwemmen. En dan zie ik waarom ze echt weg zwemt. Er zwemt een tarpon. Oh oh die is groot. We zwemmen ons te pletter. Maar dat valt niet mee tegen de stroom in.

We lunchen weer aan het strand en dan gaan we weer liggen om te lezen en te dutren. Carla en ik willen snorkelen bij ons complex, dus inpakken die handel. Als we "thuis" zijn, knallen we de spullen neer en vertrekken we met onze snorkels naar de zee. Oh hier is het echt mooi snorkelen.

's-Avonds gaan we naar het centrum om te eten. Overheerlijk, we zitten boven in een restaurant en zien de zon in de zee zakken. Prachtig. Dan gaan we weer terug en op ons terras nemen we nog een afzakkertje. Mmm, Spa rood, heerlijk